Το άρθρο είναι υπό κατασκευή ...
Με τους πίνακες έχουμε ασχοληθεί στα υπόλοιπα ειδικά θέματα της Ανάπτυξης Εφαρμογών, οπότε επιλέγουμε να ξεκινήσουμε με 2-3 σημεία που αποτελούν συνηθισμένες απορίες.
1. Αφού η χρήση πινάκων έχει μειονεκτήματα ( Θ 75 ), γιατί δεν μαθαίνουμε (εκπαιδευόμαστε αλγοριθμικά) σε άλλες δομές δεδομένων ( Θ 67 );
Στα περισσότερα μαθήματα (εκπαιδευτικών) γλωσσών προγραμματισμού όπου γίνεται μια εισαγωγή στις αρχές προγραμματισμού (όπως γίνεται και στην Ανάπτυξη Εφαρμογών), η δομή των πινάκων είναι η πιο απλή και βασική δομή δεδομένων (από εκπαιδευτικής άποψης), οπότε προηγείται διδακτικά των υπολοίπων δομών δεδομένων.
2. Αφού η χρήση πινάκων απαιτείται σε συγκεκριμένες περιπτώσεις ( Θ 78 ), γιατί τους χρησιμοποιούμε (μερικές φορές) σε ασκήσεις όπου δεν απαιτείται η χρήση τους ( Θ 77 ) ;
Στα πρώτα μαθήματα των πινάκων, είναι αρκετά καλό για εξοικίωση με τη νέα δομή να λύνουμε με χρήση πινάκων και κάποιες ασκήσεις που μπορούν να λυθούν μόνο με μία μεταβλητή και δομή επανάληψης.
3. Ποιες είναι χαρακτηριστικές ασκήσεις (και συγκεκριμένοι λόγοι) όπου απαιτείται η χρήση πίνακα ;
- Το πρόβλημα AE-M16-03 (προσέγγιση και αλγοριθμικές "προσπάθειες" με ό,τι ξέραμε πριν τους πίνακες) και η λύση αυτού AE-M16-20 ( Ε 131 ) (η εισαγωγή μας στους πίνακες)
 - Για όλες τις θέσεις ελαχίστου (μεγίστου), δεν αναγκάζουμε το χρήστη να πληκτρολογήσει για δεύτερη φορά και με την ίδια ακριβώς σειρά τα δεδομένα εισόδου AE-M16-27 ( Μ 44 ). Εφαρμογή στο πρόβλημα AE-M17-09 ( Ε 148 )
 
Τις επόμενες ημέρες θα συμπληρώσουμε περισσότερες παρατηρήσεις και ασκήσεις.
Δείτε επίσης :
| Εντολή GOTO | 
Επιστροφή στα Περιεχόμενα για την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

















