Mathman.gr

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

AE-ET6

Για ποιο λόγο αναπτύχθηκαν οι συμβολικές γλώσσες;

(ΕΠΑΝ 2006) Μονάδες 3

Ποιος ο ρόλος του συμβολομεταφραστή;

(ΕΠΑΝ 2006) Μονάδες 3

 

Να αναφέρετε τρία πλεονεκτήματα των γλωσσών υψηλού επιπέδου σε σχέση με τις συμβολικές γλώσσες.

(2003) Μονάδες 6

Τι καλείται αλφάβητο μιας γλώσσας;

Από τι αποτελείται το λεξιλόγιο μιας γλώσσας;

Τι είναι το τυπικό μιας γλώσσας;

Τι είναι το συντακτικό μιας γλώσσας;

(ΕΠΑΝ 2004) Μονάδες 8

Σε ποιες στοιχειώδεις λογικές δομές στηρίζεται ο δομημένος προγραμματισμός;

(ΕΠΑΝ 2003) (Μονάδες 3)

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του δομημένου προγραμματισμού;

(ΕΣΠ 2001) Μονάδες 5

Να αναφέρετε τέσσερα πλεονεκτήματα του δομημένου προγραμματισμού.

(ΕΠΑΝ 2003) (Μονάδες 4)

Τι γνωρίζετε για τον παράλληλο προγραμματισμό;

(2002) Μονάδες 10

 

Να περιγράψετε τη διαδικασία για τη μετατροπή με μεταγλωττιστή ενός πηγαίου προγράμματος σε εκτελέσιμο πρόγραμμα, συμπεριλαμβανομένης της ανίχνευσης και διόρθωσης λαθών.

(2002) Μονάδες 18

Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ μεταγλωττιστή (compiler) και διερμηνευτή (interpreter).

(ΕΠΑΝ 2002) Μονάδες 10

Να εξηγήσετε τι εννοούμε με τον όρο μεταφερσιμότητα των προγραμμάτων.

(ΠΑΝΕΛ 2007) Μονάδες 3

Ποια ή ποιες από τις παρακάτω κατηγορίες γλωσσών προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα στα προγράμματα:

α. γλώσσες μηχανής

β. συμβολικές γλώσσες

γ. γλώσσες υψηλού επιπέδου.

Ποια η διαφορά μεταξύ διερμηνευτή και μεταγλωττιστή;

(ΠΑΝΕΛ 2008) Μονάδες 6

Πότε εμφανίζονται τα συντακτικά λάθη ενός προγράμματος και πότε τα λογικά;

(ΠΑΝΕΛ 2009) Μονάδες 2

 

sideBar



You are here: MAIN PAGE