Επιστροφή στα Περιεχόμενα για την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Μάθημα 13ο
Από το Μάθημα 12ο
AE-M13-01 Παρακολούθηση τιμών (V) Πανελλαδικές 2001 ( K 100 )
AE-M13-02 Έλεγχος δεδομένων (V) Επαναληπτικές 2008 ( K 111 )
AE-M13-03 Έλεγχος δεδομένων (V) ( K 112 )
AE-M13-04 Πρόβλημα (V) ( E 90 )
AE-M13-05 Πρόβλημα (V) ( E 91 )
AE-M13-06 Πρόβλημα (V) ( E 95 )
AE-M13-07 Πρόβλημα (Μαθητής - Υπολογιστής) (V) Εσπερινά 2001 ( E 96 )
AE-M13-08 Πρόβλημα (Έλεγχος Δεδομένων) (V) ( E 99 )
Συνέχεια ...
AE-M13-09 Δυαδικό Σύστημα - Μετατροπή από δυαδικό σε δεκαδικό ( M 35 )
AE-M13-10 Δυαδικό Σύστημα - Μετατροπή από δεκαδικό σε δυαδικό (V) ( M 35 )
AE-M13-11 Τι είναι η ολίσθηση; ( Θ 56 )
AE-M13-12 Μετατροπή από δυαδικό σε δεκαδικό σύστημα και παράδειγμα ολίσθησης (V) ( Θ 56 )
AE-M13-13 Πολλαπλασιασμός ( Θ 57 )
AE-M13-14 Πολλαπλασιασμός από τον υπολογιστή ( Θ 58 )
AE-M13-15 Παράδειγμα 12 - Πολλαπλασιασμός αλά Ρωσικά - Ελεύθερο Κείμενο (V) ( Θ 59 )
AE-M13-16 Πλεονεκτήματα Πολλαπλασιασμού αλά Ρωσικά ( Θ 60 )
AE-M13-17 Παράδειγμα 12 - Πολλαπλασιασμός αλά Ρωσικά - Φυσική Γλώσσα κατά Βήματα ( Θ 61 )
AE-M13-18 Παράδειγμα 12 - Πολλαπλασιασμός αλά Ρωσικά - Ψευδογλώσσα (V) ( Θ 62 )
AE-M13-19 Εντολές Δεδομένα // ... // και Αποτελέσματα // ... // ( Θ 63 )
Για το Μάθημα 14ο
AE-M14-01 Παρακολούθηση τιμών (V) Πανελλαδικές 2003 ( Κ 101 )
AE-M14-02 Διάγραμμα Ροής (V) Εσπερινά 2002 ( Κ 113 )
AE-M14-03 Μετατροπή από Όσο σε Αρχή
AE-M14-04 Σύγκριση αλγορίθμων (V)
AE-M14-05 Μετατροπή από δυαδικό σε δεκαδικό και αντίστροφα (V) ( Κ 117 )
AE-M14-06 Παρακολούθηση τιμών (V) Εσπερινά 2005 ( Κ 118 )
AE-M14-07 Πρόβλημα (Καταναλωτής - λύση με υπέρβαση του διαθέσιμου ποσού) (V) ( Ε 101 )
AE-M14-08 Πρόβλημα (Καταναλωτής - λύση χωρίς υπέρβαση του διαθέσιμου ποσού) (V) ( Ε 101 )