Mathman.gr

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

AE-M02-36

Πρόγραμμα με μηνύματα ( Παράδειγμα 1 )

 

Τα μόνα μηνύματα που βλέπει ο χρήστης είναι αυτά των εντολών εξόδου (ΕμφάνισεΕκτύπωσεΓΡΑΨΕ).

Για να βοηθήσουμε (εμείς που γράφουμε το πρόγραμμα) αυτόν που το εκτελεί να καταλάβει τι πρέπει να κάνει, πρέπει να εμφανίζουμε κατάλληλα μηνύματα όχι μόνο όταν εμφανίζουμε αποτελέσματα, αλλά και όταν ζητάμε δεδομένα.

Τέτοια μηνύματα είναι πολύ χρήσιμα επίσης για να τον κατευθύνουν σε είσοδο έγκυρων δεδομένων, χωρίς βέβαια αυτό να αποτελεί έλεγχο δεδομένων.

Στα πλαίσια του μαθήματος, η απουσία τέτοιων μηνυμάτων, ειδικά αν δεν ζητούνται από την εκφώνηση της άσκησης, δεν έχουν καμία βαθμολογική συνέπεια, επειδή ο αλγόριθμος μπορεί να εκτελεστεί σωστά, να λύνει το πρόβλημα και να δίνει το επιθυμητό αποτέλεσμα χωρίς αυτά.

Dim lights

Αυτό που καταφέραμε είναι να κάνουμε το πρόγραμμα μας πιο ΦΙΛΙΚΟ, όπως λέμε, για τον χρήστη.

 

Εργαστηριακή Άσκηση

Αντιγράψτε και επικολλήστε το πρόγραμμα στον συντάκτη του προγραμματιστικού περιβάλλοντος.

Στη συνέχεια επιλέξτε Εκτέλεση ή Βηματική Εκτέλεση.

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πρόσθεση

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: α, β, γ

ΑΡΧΗ

ΓΡΑΨΕ 'Δώσε δύο αριθμούς'

ΔΙΑΒΑΣΕ α, β

γ <-- α + β

ΓΡΑΨΕ 'Άθροισμα: ', γ

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

// C program to Add Two Numbers

#include <stdio.h>

int main()

{

    int a, b, c;

    printf("Enter two integers: ");

    scanf("%d %d", &a, &b);

    c = a + b;

    printf("%d + %d = %d", a, b, c );

    return 0;

}

 

# Python program to Add Two Numbers

number1 = input(" Enter the first number: ")

number2 = input(" Enter the second number: ")

sum = float(number1) + float(number2)

print ('The sum of {0} and {1} is {2}'.format (number1, number2, sum))

 

 

sideBar



You are here: Mathman