Επιστροφή στα Περιεχόμενα για την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Μάθημα 1ο
Αυτό το κεφάλαιο είναι εισαγωγικό και έχει μόνο θεωρία.
Εκτός ύλης από τον Ιούνιο του 2015.
Τα videos που αφορούν πιο πρακτικά θέματα, φτάνοντας αργότερα στην επίλυση ασκήσεων, ξεκινούν από το 2ο Μάθημα.
Εκτός ύλης από τον Ιούνιο του 2015.
AE-M01-01 Πως ορίζεται η έννοια πρόβλημα;
AE-M01-02 Παραδείγματα προβλημάτων
AE-M01-03 Από ποιους παράγοντες εξαρτάται η κατανόηση ενός προβλήματος;
AE-M01-05 Πως ορίζεται το δεδομένο, η πληροφορία και η επεξεργασία δεδομένων;
AE-M01-07 Τι εννοούμε λέγοντας χώρο ενός προβλήματος;
AE-M01-08 Τι εννοούμε με τον όρο “δομή” προβλήματος;
AE-M01-10 Τι γνωρίζετε για τον καθορισμό απαιτήσεων;
AE-M01-12 Ποια είναι τα στάδια αντιμετώπισης ενός προβλήματος;
AE-M01-13 Με ποια κριτήρια κατηγοριοποιούμε τα προβλήματα;
AE-M01-14 Ποιες είναι οι κατηγορίες προβλημάτων (ανά κριτήριο κατηγοριοποίησης);
AE-M01-15 Για ποιους λόγους αναθέτουμε την επίλυση ενός προβλήματος σε υπολογιστή;
AE-M01-16 Ποιες είναι οι λειτουργίες τις οποίες μπορεί να εκτελέσει ο υπολογιστής;
AE-M01-17 Από ποια άποψη υπερτερεί ο υπολογιστής έναντι του ανθρώπου;
Εκτός ύλης από τον Ιούνιο του 2015.
Αφού διαβάσετε τα παραπάνω, κάνετε τις :
Ασκήσεις για το Μάθημα 2ο
AE-M02-01 (Σωστό-Λάθος) Πανελλαδικές (Κ 1)
AE-M02-02 (Αντιστοίχισης) Πανελλαδικές 2000 (Κ 2)
AE-M02-03 (Αντιστοίχισης) Πανελλαδικές 2008 (Κ 3)
AE-M02-04 (Αντιστοίχισης) Πανελλαδικές 2008 (Κ 4)
Εκτός ύλης από τον Ιούνιο του 2015.