Mathman.gr

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

AE-EE102

Να γραφεί αλγόριθμος ο οποίος θα προσομοιώνει το ακόλουθο παιχνίδι: ο υπολογιστής έχει έναν κρυφό αριθμό (σταθερά) από το 1 μέχρι το 10 (έλεγχος δεδομένων κατά την είσοδο) και ο χρήστης προσπαθεί να το βρει (επίσης έλεγχος δεδομένων). Σε μια λάθος προσπάθεια ο υπολογιστής του απαντάει ‘‘Λάθος, ο κρυφός αριθμός είναι μεγαλύτερος’’ ή ‘‘Λάθος, ο κρυφός αριθμός είναι μικρότερος’’ ανάλογα μέχρι να τον βρει, οπότε και του εμφανίζει μήνυμα επιτυχίας και τον αριθμό των προσπαθειών.

Dim lights

sideBar



You are here: Mathman