Mathman.gr

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Μονοδιάστατοι Πίνακες

 

 ladder 2

 

Το άρθρο είναι υπό κατασκευή ...

 

Η πιο χαρακτηριστική άσκηση για να καταλάβουμε το "γιατί" χρειάζονται οι (μονοδιάστατοι) πίνακες, είναι η AE-M16-03 (προσέγγιση και αλγοριθμικές "προσπάθειες" με ό,τι ξέραμε πριν τους πίνακες) και η λύση αυτής με μονοδιάστατο πίνακα AE-M16-20 ( Ε 131 ) (η εισαγωγή μας στους πίνακες).

Στα πρώτα μαθήματα των (μονοδιάστατων) πινάκων, είναι αρκετά καλό για εξοικίωση με τη νέα δομή να λύνουμε με χρήση πινάκων και κάποιες ασκήσεις που μπορούν να λυθούν μόνο με μία μεταβλητή και δομή επανάληψης.

Για παράδειγμα :

  • εμφάνιση ακολουθίας αριθμών :
  • υπολογισμός αθροίσματος και μέσου όρου : 
    • AE-M16-24  ( Μ 43 ), 
    • AE-M16-25 Πρόβλημα ( Ε 137 ), 
    • AE-M16-26 Πρόβλημα με παράλληλους μονοδιάστατους πίνακες (V) ( Ε 138 σελ 147)
    • AE-M17-07 (V) ( Ε 138 σελ 148 )
  • καταμέτρηση ιδιότητας :
  • υπολογισμός μεγίστου/ελαχίστου :

 

Τα νέα αλγοριθμικά καθήκοντα που συναντούμε στους μονοδιάστατους πίνακες είναι η

 Σειριακή Αναζήτηση

 

seq_search

και η

Ταξινόμηση Φυσαλίδας

bub_sort

 

Δείτε επίσης :

Μέσος όρος

mean_ave

Καταμέτρηση ιδιότητας

pie_chart

Προβλήματα Βελτιστοποίησης

optim

Έλεγχος Δεδομένων

dat_valid

Σειριακή Αναζήτηση

seq_search

Ταξινόμηση Φυσαλίδας

bub_sort

Εντολή GOTO

goto1

Υποπρογράμματα

hypos

Επανάληψη Χριστουγέννων

christmas

Επανάληψη Πρωτοχρονιάς

new_year

Επιστροφή στα Περιεχόμενα για την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

aepp_2012

 

 

sideBar



You are here: Mathman