Mathman.gr

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Ερευνητική Εργασία

 

 

research4

 

Η "γνωστή" μορφή της εκπαιδευτικής διαδικασίας, με την παράδοση μαθήματος (διάλεξη) και τα (σχολικά) βιβλία ως βασικό εκπαιδευτικό υλικό υποστήριξης, βρίσκεται υπό αναθεώρηση τα τελευταία χρόνια. Οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας είναι η αφορμή να δοκιμάζονται με επιτυχία νέα μοντέλα μάθησης σε παγκόσμιο επίπεδο.

Βασικός στόχος της ιστοσελίδας μας είναι να διερευνήσουμε τις δυνατότητες που προσφέρουν οι Νέες Τεχνολογίες στις μεθόδους διδασκαλίας και μάθησης. 

Για αυτό το σκοπό, από το 2009 προχωρήσαμε στη δημιουργία διαφόρων μορφών εκπαιδευτικού υλικού (οπτικοακουστικό και διαδραστικό), δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση σε χαρακτηριστικά (χρώμα, animation, διάταξη πληροφοριών κα) τα οποία μας ενδιέφεραν από την σκοπιά των θεωριών μάθησης αλλά και της γνωστικής επιστήμης (cognitive science), και πιο συγκεκριμένα την ομάδα των νοητικών διαδικασιών

  • συγκέντρωσης,
  • μνήμης,
  • μάθησης,
  • συλλογιστικής,
  • επίλυσης προβλημάτων και
  • λήψης αποφάσεων. 

 

Ειδικά για την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (πληροφορική Γ' Λυκείου, πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα), το εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε είναι οργανωμένο κατάλληλα για μια πλήρη προετοιμασία και έχει όλα τα χαρακτηριστικά ψηφιακού βιβλίου:

1. σύγγραμμα σε ψηφιακή μορφή pdf

2. οργάνωση υλικού για εβδομαδιαία μελέτη

3. ψηφιακό ευρετήριο υλικού

4. εναλλακτική μορφή μελέτης ειδικών θεμάτων του μαθήματος (κείμενα τύπου Wikipedia)

aepp exw 1 week cal index 1 wikip 1

 

Χρησιμοποιήθηκε με επιτυχία στις Υποτροφίες μας, εφαρμόζοντας τη διδακτική μέθοδο Flipped Classroom.

Δείτε σχετικά την Ερευνητική Εργασία Ι.

aepp_2012 scholar 1 flipped class research1

 

Η ιστοσελίδα μας είναι όμως ένα αποθετήριο μαθησιακών αντικειμένων και για άλλα μαθήματα ή γνωστικά αντικείμενα και γενικά προσπαθήσαμε :

1. να εμπλουτίσουμε οπτικά τις λύσεις κάποιων ασκήσεων των σχολικών βιβλίων 

math g g 

Πιθανότητες 

coins 2

 

 

2. να παρουσιάσουμε με περισσότερες λεπτομέρειες και πιο παραστατικά κάποιες ενότητες της θεωρίας των σχολικών βιβλίων

f(x)=ημx 

sin function

 

3. να παρουσιάσουμε παραδείγματα κλασικών αλγοριθμικών διαδικασιών με animation (κινούμενα σχέδια)  

Σχήμα Horner

roots

Πολλαπλασιασμός Πινάκων

mat mult

Αλγόριθμος Dijkstra

Μονοπάτι Ελάχιστης Διαδρομής

dijkstra

Πλανόδιος Έμπορος

trav sal

Απαλοιφή του Gauss

gaussian

Αλγόριθμος Simplex

simplex

  

4. να παρουσιάσουμε θέματα στον 3-διάστατο χώρο 

Διανύσματα (3D) και

Γραμμικά Συστήματα 3x3

planes 

5. να δημιουργήσουμε διαδραστικές (μικρο)εφαρμογές - πειράματα 

 

(GeoGebra - Java Applets ).

geogebra_l

Κανονική Κατανομή

nor dist

Ευθεία Ελαχίστων Τετραγώνων

square l

Σπειρογράφος

spiro

Μήκος κυκλοειδούς 

cycloid

6. να δημιουργήσουμε παρουσιάσεις για κάποια άλλα αντικείμενα που έχουν σχέση με τα μαθηματικά

 

όπως για παράδειγμα την κρυπτογράφηση : 

Caesar's Cipher

cryptografia

Vigenere Cipher

crypto 2

 Το τετράγωνο του Πολύβιου

 polybius

 

 

τους γρίφους :  

einstein

puzzle 48

puzzle 47

puzzle 53

puzzle 50

puzzle 49

  

target 2

με βέλη και τετράγωνους στόχους

chessboard

επί σκακιέρας

Dali-clock

της "ώρας"

met jus

που λύνονται ΑΛΓΕΒΡΙΚΑ

(Γραμμική) Άλγεβρα

system square

με σύστημα

(Γραμμική Άλγεβρα)

 car triangle

με τρίγωνα

 

 

αλλά και από τη Φυσική:

Ηλεκτρικά Κυκλώματα

 circuit

 

 

 

 

sideBar



You are here: Mathman